Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
2. analiza zakresu minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami / dostępu alternatywnego,
3. prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności,
4. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
5. przygotowywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
6.nadzorowanie realizacji wniosków o zapewnienie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej oraz postępowań skargowych na brak dostępności,
7.monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.